Design

Iedere ondernemer is uniek, ieder bedrijf is uniek. Uniek gemaakt door de mensen die er werken, de cultuur, de kernwaarden, de producten, de locatie. Veel variabelen maken een onderneming tot iets dat uw klant herkent. In ieder klantcontact wilt u dat die eigenheid terug komt. Het spreekt voor zich dat een website daarbij niet mag missen; sterker nog, uw website behoort tot een van de belangrijkste communicatiemiddelen van uw uitstraling. Daar wilt u niet lichtzinnig mee omgaan. Als internetondernemers zien wij dat net zo; sterker nog, we zijn er van doordrongen. Bij WaytoDesign kunt u terecht voor uw maatwerk website. Van design, ontwikkeling en testen tot de opening van uw kersverse website. Wij zijn u graag van dienst. En natuurlijk kunt u ook na de oplevering van uw site bij WaytoDesign terecht voor bijvoorbeeld uw marketingwensen.

Bekijk ook onze referenties om te zien wat wij voor andere klanten hebben geleverd

De filosofie achter de naam van WaytoDesign is 3 delig:

De eerste uitleg gaat over het wow-effect
Het wow-effect keert terug in de naam door middel van de engelse uitdrukking Way to go! (Way to Design!) Wij streven naar een gebruiksvriendelijke, overzichtelijke website, en een design dat mensen bij blijft.

De tweede uitleg is letterlijk de weg naar het design.
Het proces van een design is uitermate belangrijk, en niet over het hoofd te zien. Vooraan beginnen klinkt heet logisch, maar wordt wel eens over het hoofd gezien. Vaak komen er tijdens het kennismakingsgesprek al inzichten die tijdens het gehele proces van het design belangrijk blijven. Daarom is het belangrijk om goed te kunnen luisteren naar de klant. Dat wil zeggen, naar meer luisteren dan hij verteld.

De derde uitleg is de manier waarop een design tot stand komt.
Wij geloven dat alle factoren meetellen in hoe een design tot stand komt. Van de manier waarop je naar de klant luistert, tot de manier waarop je achter je stoel zit tijdens het werk. Details doen alles in ons vakgebied, wij streven er ten alle tijden naar om dit in alles wat we doen door te zetten. Of het nu over een kennismakingsgesprek gaat, of de manier waarop we onze koffie drinken.